dissabte, 27 de novembre del 2010

Lents de contacte de colors


Familia!

Un cop passat l'ensurt de la setmana passada torno a ser aquí amb una entrada sobre un tema més distès, però no per això menys terrorífic... ¬¬´

Aquesta vegada el tema no té res a veure amb la política, simpelement és una moda que trobo bastant friki i que encara avui em fa venir esgarrifances quan em topo amb alguna d'aquestes mosses...
Vull compartir amb vosaltres una nova moda que s'ha estès al Japó, Corea i potser també la Xina. Si bé abans eren només la gent de la faràndula o els que es dedicaven a l'espectacle els qui en duien, avui gairebé tothom té a casa seva un parell de lents de contacte de color. No exagero, fins i tot alguns professors de la meva universitat en porten. 
La característica principal que fa tan especials les lents de contacte japoneses i coreanes és que amplien el tamany de la nineta de manera que els ulls es veuen més grans com a efecte òptic, a vegades tant que espanta i tot. Aquí a Corea les noies són força tímides i es posen colors discrets com el negre o el marró (tot i que quan et miren amb aquell color negre tan penetrant la veritat és que impressiona igual...), però al Japó porten cada cosa que és per caure de la cadira. 
Les estrelles de la TV, cinema i musicals també en duen, especialment davant la càmara, perquè d'aquesta manera sense la necessitat de fotoshop o maquillatge tenen uns ulls enormes i brillants com focs artificials.

Com que no hi ha molta teoria sobre el tema que pugui aprotar, simplement us deixaré amb un recull d'imatges perquè entengueu la magnitut de la situació!

Fins aviat!






 (Encara que siguin negres, fan por... U_U)


 (Per triar i remenar)
















8 comentaris:

  1. Jo ja m'he quedat esgarrifat i esmeperdut...!!! Potser ens està arribant una invasió súbtil d'essers d'un altre galaxia. Qui ho sap ...

    ResponElimina
  2. Quines mirades més estranyes!!
    No sabria si definir-les com a penetrants o petrificants...
    Si aquesta moda s'estén tan de pressa, anar amb metro en les hores punta pot ser terrorífic. Tothom amb els ulls oberts i les pupil•les dilatades... Uff, per sortir corrent!

    ResponElimina
  3. és exageradíssim!
    algunes són realment sexys, però n'hi ha de tan grans que foten por!!

    ResponElimina
  4. deu ni do!Hola Helena, està una mica "out" i pot despistare segons quines circumstàncies de risc vital.

    petons

    ResponElimina
  5. Nooooo!! Es horrible i no m'agrada! A Japó ja vaig flipar molt amb aquesta moda tan rara i ara veig que arriba a Korea tb... En fi a tu no et calen aquestes coses perquè ja tens uns ulls molt bonics al natural ;-)

    ResponElimina
  6. Helena la Laia m'ha parlat del teu blog! m'he posat al dia de tots els articles i ja tens un fan més.
    M'agrada molt com escrius i els tems que esculls! :D es com sentir-me allà durant uns minuts!
    Segueix escrivint que m'agrada molt!

    ResponElimina
  7. Gràcies a tots per l'interès! :P

    Aquestes setmanes estic d'exàmens i vaig una mica atrafagada, però prometo una nova entrada a mitjans de mes!

    Me n'alrgro molt que us agradin els meus articles, se que són una mica frikis, però per temes avorrits ja tenim els diaris i blogs "seriosos". Només vull compartir amb vosaltres coses que em semblen interessants i que, encar aque no ho sembli, definexien a la seva manera al poble coreà!

    ResponElimina